Vásárlás
Miután kiválasztotta a terméket, amit meg szeretne vásárolni, a kiválasztott termék mellett írja be a mennyiséget, majd a kosárba gombra kattintva helyezze a rendelését a virtuális kosarába. A kosárba helyezés után tudja folytatni a vásárlást, vagy a jobb felső sarokban látható kosár ikonra kattintva be tudja fejezni azt. A kosár megtekintése után lehetősége van a kért mennyiségek módosítására, amit a kosár frissítése gombra kattintva tud érvényesíteni. Itt lehetősége van tovább böngészni vagy a tovább a pénztárhoz gombra kattintva megvásárolni a kért termékeket. A rendelési felületen kérjük adja meg számlázási adatait, szállítási adatait és bármilyen további hasznos információt, amit a futár részére szeretne kommunikálni (cím pontosítása, otthon tartózkodásának időszaka, stb.). A kosár tartalmát utánvéttel és bankkártyás fizetéssel is ki tudja egyenlíteni. A kért adatok megadása után a megrendelés elküldése gombra kattintva tudja leadni a megrendelését. A rendelés leadásáról rendszerünk Önt e-mail-ben tájékoztatja.
Egy vásárlás alkalmával korlátlan számú terméket tehet a kosarába. A visszaélések elkerülése végett minden e-mailben leadott rendelést a megadott telefonszámon visszaellenőrizhetünk, ezért ha nincs a rendelésben telefonszám megadva, vagy azon nem tudjuk a megrendelőt elérni, a megrendelést semmisnek tekintjük.
Rendelését személyesen is átveheti a Capribelt Kft. telephelyén, melynek címe 2317 Szigetcsép, Petőfi S. u. Hrsz: 0116/14. vagy szombathelyi telephelünkön, 9700 Szombathely, Esze T. u-. 1-3.
Raktárkészlet
A raktáron lévő termék mellett egy zöld pont látható. Amennyiben egy termék nincsen raktáron, a termék általában nem látható az áruház felületén. Az esetleges hiánycikket igyekszünk minél előbb beszerezni. Miután újra kapható, az áruházban láthatóvá válik.
A készlethiány sajnos a gyártó cégeknél is megtörténhet, és néha nem tudjuk újratölteni a teljes készletünket. Amennyiben a megrendelésében szereplő bármely tétel készlethiányos, munkatársunk e-mail-ben vagy telefonon értesíti Önt arról, hogy melyik termékről van szó és előreláthatóan mennyi idő múlva lesz újra elérhető. Ilyenkor lehetőség van arra, hogy az adott terméket kihagyjuk a megrendelésből és a rendelést így indítsuk el, vagy pedig a figyelmébe tudunk ajánlani egy másik, hasonló (helyettesítő) terméket.
Fizetési módok
A rendelés és a szállítási díj ellenértékének fizetése történhet utánvéttel és bankkártyás fizetéssel is. Utánvét választása esetén a fizetés a küldemény átvételekor készpénzben történik a kézbesítőnek, a GLS futárszolgálatnak. Bankkártyás fizetés esetén az összeg befizetése után indítjuk útnak a csomagját, és a szállítócégnél nem történik készpénz mozgás.
- Bankkártyás fizetés a Barion rendszerén keresztül: Az online bankkártyás fizetések a Barion rendszerén keresztül valósulnak meg. A bankkártya adatok a kereskedőhöz nem jutnak el. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013. További információk a Barion fizetéssel kapcsolatban itt találhatóak.
- Közvetlen banki átutalás: Fizetés közvetlenül a bankszámlánkra. Budapest Bank Zrt: 10103867-03139942-00000005. A megjegyzés rovatban tüntesse fel a rendelésszámot. A kiszállítás az összeg beérkezését követően történik.
- Utánvétes fizetés: Fizetés a GLS futárszolgálatnak a csomag átvételekor készpénzben vagy bankkártyával.
Szállítás
A megrendelt termékeket az ország egész területére kiszállítjuk a GLS futárszolgálat segítségével. A szállítás hétfőtől-péntekig kérhető, a futárszolgálat munkaideje szerinti időszakban, 8:00-17:00 között. Amennyiben a csomagot egy meghatározott időszakban szeretné megkapni a nap folyamán, kérjük, hogy tüntesse ezt fel a megrendelés elküldése előtt a további információk rovatban. A kiszállítás idejét nem tudjuk garantálni, ám a futár felé mindenképpen jelezni fogjuk a kérését.
A hétköznapokon 15:00 óráig beérkezett rendeléseket még aznap összekészítjük és átadjuk a GLS futárszolgálatnak. A futárszolgálat ezeket a csomagokat 24-48 órán belül kézbesíti. Kivételt képez a pénteki nap, illetve a hivatalos munkaszüneti napok, melyek esetében a következő hivatalos munkanapon valósul meg a kézbesítés.
Amennyiben Ön a kiszállítás idejében nem tartózkodna a megadott címen, a futár megpróbálja Önt telefonon elérni. Sikertelen kiszállítás esetén még egy alkalommal (általában a következő munkanapon) megpróbálja átadni Önnek a csomagot a futár. Amennyiben a második alkalommal sem tudja elérni Önt a megadott címen/ telefonszámon, a futárszolgálat a csomagját visszaküldi a részünkre.
Minden esetben a vásárló érdekeit tartjuk szem előtt, a rendeléseket gyorsan és precízen kezeljük. Néhány esetben azonban megtörténhet, hogy a mi hibánkon kívül a rendelését nem tudjuk kellő sebességgel feldolgozni (pl. ha a megrendelő nem ad meg telefonszámot vagy az írásos, e-mailben történt megkeresésünkre nem érkezik válasz, illetve ha a futárszolgálat a csomagot önhibájából nem kézbesíti a vállalt napon).
Tapasztalatát, észrevételeit, illetve panaszait kérjük, írja meg e-mailben, és küldje el nekünk. Minden észrevételre reagálunk, és minden olyan esetet, amikor a rendelést a mi vagy beszállítónk hibájából nem teljesítettük vagy rontottuk el, teljes rugalmassággal kezelünk a vásárló elégedettsége érdekében. Igény esetén pénz visszafizetési garanciával élünk.
40 kg -nál nehezebb rendelését nem tudjuk futárszolgálattal elküldeni. Ilyenkor kérjük egyeztessen Vevőszolgálatunkkal a kiszállítás módjáról és idejéről!
Személyesen, székhelyünkön történő csomag átvétel esetén nem számolunk fel szállítási díjat.
Csomagszállítást igény szerint külföldre is vállalunk a GLS futárszolgálat segítségével. A külföldi megrendelések összegét és idejét személyesen emailben egyeztetjük Önnel.Szállítási költség táblázat az EU-n belül
Az EU-n belüli kiszállításra vonatkozóan kérjen tájékoztatást értékesítő kollégáinktól. Kollégáink készséggel segítenek Önnek.
Szállítási határidők
A termék palettánkon szereplő tételek általában folyamatosan elérhetőek. Normál esetben a rendelt terméket maximum 1 munkanap alatt tudjuk teljesíteni. A készlethiányos termékek esetében akár 4-6 hét vagy több is lehet a várakozási idő. Ha egy esetleges hiánycikk beszerzéséről további információt szeretne, kérem érdeklődjön emailben.