A koronavírus okozta megváltozott helyzetben továbbra is célunk, hogy partnereinket a lehetőségekhez és az igényekhez képest a lehető legmagasabb színvonalon és biztonságosan kiszolgálni! Kollégáink, ügyfeleink és családjuk egészsége érdekében az egészségügyi intézkedéseket szigorúan betartjuk! A COVID-19 járvány miatt kialakult helyzetre való tekintettel, az alábbi intézkedéseket hoztuk.
Kereskedelmi ügyintézés
Nyitva tartás idő: változatlan Hétfő-csütörtök: 7.30-16.30, Péntek: 7.30-16.00 A telephelyre érkezőket csak abban az esetben tudjuk beengedni, ha védőmaszkkal és kesztyűvel vannak felszerelve.
Házhoz szállítás
Állandó partnereink zavartalan kiszolgálása továbbra is elsődleges cél számunkra. Ezért a terítőjárataink továbbra is a szokásos módon működnek. Sofőrjeink a szükséges higiéniás felszereléssel ellátva, és a lehető legnagyobb körültekintéssel végzik munkájukat. A budapesti kiszállítás pénteki napon a járvány időszakában szünetel. A megrendelt terméket kérésre futárszolgálat segítségével is el tudjuk juttatni Önökhöz.
Rendelésfelvétel – gyártás
Az irodai és üzemi munka a továbbiakban is zavartalanul folyik. Munkatársaink biztonsága érdekében hozott intézkedések miatt a gyártásban az eddigi megszokott időpontokhoz képest néhány nap csúszás elképzelhető. Raktárkészleteinket a lehetőség szerint feltöltöttük, a webáruházban a készleleten lévő termékeinket megtalálják.
Jelen intézkedések visszavonásig érvényesek, ezt az országos intézkedések írhatják felül.